Medieval Festival .

Tack Cessi för kommentaren! Fick motivation att skriva ett inlägg nu eftersom någon tycks läsa det jag skriver, haha. Roligt om ni också tycker att jag skriver något intressant mellan varven.
 
På fredag spenderades eftermiddagen vid poolen med Oscar och sedan gick jag in till centrum där det var en festival på gångs. Den pågår ännu i dag (söndag) så kanske går där via en sväng igen.
 
 
Såg ännu Spaniens katastrofala match mot Holland på kvällen innan jag stupade i säng.
Sov allt för många timmar och vaknade lite före 11 på lördag. Snabb dusch och sedan åkte jag i väg med familjen till deras kompisar. Där var det grillfest hela dagen lång och gissa hur min stackars mage mådde på kvällen efter ca 10 timmars ätande samt drickande i sträck. Seriöst, vi hade inga pauser i det hela! Men roligt var det och maten underbar. Blev även bjuden på gott spanskt vin och konstiga likörer till efterrätt.
 
 
Sneakpeak på mina nya sandaler och så ser ni mina favoritsolglasögon från Monki.
 
Ajaa, glömde berätta att JANINA KOMMER PÅ BESÖK NÄSTA HELG! ♥ Så på fredag tar jag antingen bussen eller tåget in till Barcelona igen där vi kommer att ha det bättre än bäst. Och nu tänker jag fa ut i solen igen, så ha det bra allihopa!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar