Ny klocka .

Helt omöjligt att få sömn efter att ha sovit allt för många timmar siesta på eftermiddagen. Klockan på datorn visar nu 04:49, alltså är den rätt så mycket även fast den visar finsk tid. Här är klockan bara 03:49..
 
När jag inte fick sömn satte jag på datorn för att underhålla mig själv och gissa om jag blev glad när jag hittade ett program på internet som man kan ladda upp bilder på Instragram med! Så nu har jag instagrammat en bild på min nya klocka så här passligt mitt i natten.
 
 
Simpel, stilig och passar till det mesta.
 
Nu är jag bara sjukt hungrig eftersom jag inte har ätit något annat i dag än kebab tidigt på förmiddagen och choklad som min granne gav åt mig till kvällsmål. Tror ändå att jag väntar några timmar tills restaurangerna här börjar öppna och sedan kan jag gå ut och äta något riktigt gott. Får knappast någon sömn mera i natt så jag tänker titta på några avsnitt av American Horror Story nu. Äckligt bra serie, med betoning på äckligt.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar