Skor, skor och lite annat .

Har mått konstigt hela dagen och mot eftermiddagen började jag må riktigt illa med huvudvärk och allt. Tog en burana och for i väg till ett köpcenter med Esther (mamman) och Dani. När vi körde hemåt igen därifrån fick jag i alla fall svaret på min huvudvärk; åskväder. Tredje gången redan som det åskar under tiden jag har varit i Spanien, vilket blir exakt en vecka i dag. Brukar också hemma känna av när det är dåligt väder på kommande, men här är symptomen mycket värre! Konstigt. Det regnar nästan inte alls, men man kan se åskan på långt håll.
 
Under shoppingturen mådde jag ändå finemang och fick flera bra köp gjorda. Nya (bekväma!) skor, världens finaste bikini, två toppar och ett par långbyxor.
 
 
Mina nya skor som inte var så bekväma.. Nåååh, fina är de hur som helst, haha. Vänta bara tills ni får se mitt andra par nya skor, helt underbara de också.
 
Några bilder får ni ännu från dagen som gått. Dani fick vara offer när jag testade min nya kamera.
 
 
Får ser hur min fredag blir. Har faktist flera alternativ för kvällen! Men är det fint väder lägger jag mig åtminstone vid poolen tills solen börjar gå ner.

Cessi skriver:

Jag har följt din blogg troget väldigt länge trots att vi inte känner varann, och det är jättekul att läsa om dina upptåg där borta! :) Härligt att du delar med dig av värme och solsken hit i kalla, regniga Finland :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar