Tisdagen den tionde .

Sitter som bäst i gräset med min bok och en kall cokis i väntan på att Oscar slutar skolan. Eller när ni läser det här så sitter jag inte här mera eftersom jag inte har internet nu och kommer att publicera inlägget först senare. När jag köpte min cokis och lite godis i kiosken fick jag även en skraplott som jag vann två biobiljetter med?! Haha.


Fastän jag nu för tillfället stortrivs och har det perfekt så började inte dagen riktigt lika bra. Jag hade just vaknat då den yngre pojken kommer springande mot mig samtidigt som han ropar "KAKA, KAKAA". Han hade bajsat i byxorna och allt föll ner på golvet längs med benen på honom..! En liten nackdel med att vara barnvakt och au pair. Nåväl, jag satt pojken på toan för att uträtta sina behov färdigt och sedan hoppade vi båda två i duschen. Rena och påklädda gick vi till parken här nära där vi hann vara nästan två timmar innan dagiset började.

Glömde att lägga solkräm på mig så tror att jag måste sätta mig i skuggan nu innan jag brinner upp! Min rosa keps kom jag däremot ihåg att ta med.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar