Varmt så tusan, men klagar inte .

Dagen började med en cykeltur över bron till turistbyrån tillsammans med familjen. Där plockade jag åt mig en karta över staden, vilket jag säkert kommer att behöva när jag beger mig ensam ut någon dag för att se lite sevärdheter. Så värst mycket kommer jag ändå inte att vara på egen hand eftersom min familj här är super trevlig och har lovat visa mig de viktigaste sevärdheterna i Zaragoza. Dessutom har de fullbokade helger med en massa program som jag gärna får delta i så länge jag inte vill göra något annat. Till exempel tar de med mig till Madrid om två veckor för att visa mig staden..!




Hur som helst har resten av söndagen spenderats nere vid poolen med pojkarna och klockan sju begav jag mig ut på länk. Blev inte någon längre sträcka eftersom temperaturen då ännu låg på ca 38 grader!! Sjukt. Nu ska jag läsa min bok slut och sedan sova. En aning tyngre dag i morgon då jag ska föra och hämta pojkarna från dagis och skola för första gången. Speciellt den yngre killen kommer antagligen att gråta efter mamma i något skede, men annors borde det väl gå bra.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar