Walking on sunshine .

Köpte en ful handduk åt mig för att kunna ligga på stranden i dag, men när jag väl kom dit så stod jag inte ut mera än knappt en timme. Stranden var så överfull och man blev bara nervös av att ligga där och vakta sin väska samtidigt som en massa fula gubbar sprang omkring och skrek "Mojiiitooo!". Haha. Ska försöka hitta någon mindre plats, helst en gräsplätt, där jag kan fortsätta sola i fred. Under mina tre veckor i Spanien hittills har jag kanske solat "på flit" ca 3 timmar. Därför är det bara min överkropp och mina fötter och ben som är bruna.. Allt där mitt emellan är mycket ljusare och det ser en aning dumt ut tycker jag. Skulle gärna få min solbränna lite utjämnad innan jag kommer hem till kalla Finland igen.
 
 
Trodde att det var i kväll Nederländerna skulle spela mot Mexiko, men tydligen är det först i morgon, så jag behöver inte stressa ut just nu för att se på det. I stället fixar jag mig fin efter en skön dusch för att gå ut och äta något gott och se vad som händer nu när festivalen har börjat.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar