Here's hoping we collide .

Jag är sjukt trött. Skrev just prov i historia på distans och i morgon har jag igen hissaprov, men den gången i skolan. Har inte läst nästan något alls och saken blir inte heller bättre av att jag har missat nästan hälften av lektionerna. Vill bara gömma mig under täcket och stiga upp igen när veckan är slut.
 
 
I dag saknar jag mitt långa hår och fina sommartider. Vilken tur att hår bara är hår och att det växer ut med tiden samt att sommaren snart är här igen.
 
Blää. Nåja. Slut deppat. Mitt hår är faktist superskönt när det är lite kortare. Solen skiner och det mesta är ändå bra. Det här är min sista vecka av gymnasiet någonsin (förutom en finskakurs som jag ska gå på distans ännu + höstens skrivningar, men det räknas inte..) och sedan är jag fri att göra vad jag vill. Utan mitt jobb skulle jag verkligen få jättetråkigt nu de kommande två månaderna. När jobbet tar slut den 30:e maj vet jag faktist inte vad jag ska ta mig till. Möjligheterna är allt för många! Skulle inte alls villa sommarjobba samtidigt som jag ändå skulle villa ha något vettigt att göra. Kanske jag bosätter mig i Dalsbruk och bara tar hand om mig själv några veckor? Kanske jag åker i väg på en spontan resa? Jag vet inget alls och tänker ta dagen och framtiden som den kommer. Det är egentligen ganska skönt att inte veta något. Tänk sedan om några år när man börjar bli gammal och faktist måste veta mycket mer...
 
Och nu får det vara slut funderat och flummat igen en gång.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar