High all the time .

Kom just "hem" till Borgå efter en lång dag på jobb och efter ett besök hos mormor. Satte mig ner i sängen med datorn i famnen och nu kommer jag inte upp mera på något vänster. Är dödstrött och så är tydligen Ebba också som ligger bredvid mig. Tänkte kolla ett avsnitt Californication och sedan släpa mig ner till bastun. Gissa om det kommer att vara skönt efter det att få lägga sig i sängen helt avslappnad och nytvättad?!
 
 
Planerna för i morgon är inte stora men riktigt trevliga. Ska försöka stiga upp i god tid, köra in till stan och bara slötitta i butiker och handla någon god mat åt mig. Ja, jag tänker köra hela 800 meter in till stan eftersom jag bara har ett par klackskor med mig och min vrist har krånglat i dag.. Sen ska jag städa huset lite grann och dricka ett glas vin eller två samt mysa med Ebba. Antar att det finns sämre program man kan ha en lördag.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar