Say it like you mean it .

Hade en riktigt perfekt födelsedag i går med både god mat och dricka i fint sällskap. En liten utgång senare på kvällen blev det också, men ganska tidigt landade vi ändå i sängen. Eller rättare sagt i soffan. Nu ska jag dra i väg och träffa hon som bor i huset jag ska vakta nästa vecka. Ska agera både hus- och kattvakt en hel vecka. Kommer bli riktigt roligt fastän jag måste ta mig in till stan varje dag till jobb och skola.
 
 
En gammal hederlig webcam-bild. Är en aning trött efter gårdagen, men kaffetermosen är fylld så jag borde klara mig! Har först nu under de senaste veckorna börjat använda min termos som jag köpte i Frankfurt från Starbucks för över ett år sen. Bättre sent än aldrig :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar