The one that got away .

Känner att det verkligen var på tiden för mig att blogga i dag. Under de senaste dagarna har jag både shoppat och festat för ett bra tag framåt. På fredag hade jag flickorna hos mig på "glitter party" innan vi åkte iväg till Kaivohuone. Rekommenderar nog att man köper VIP-biljett om man far dit eftersom man annors måst köa länge både för att slippa in och för att få dricka och så får man aldrig någon sittplats typ. Dessutom kostar inte VIP mycket mer än en vanlig biljett.
 
Mådde ganska dåligt på lördag, men efter att ha vilat en stund på soffan hos Korhonens så var jag redo att fortsätta fira deras födelsedag i Karis. En riktigt bra kväll blev det med ett besök till Nox och en efterfest som var roligare än de brukar vara.
 
 
Nu är jag bosatt i huset jag ska vakta den här veckan och jag känner mig som en prinsessa här. Det är världens finaste hus. Till och med bastun är så fin att jag måste testa den i dag när jag kom hem från jobbet fast jag inte annors tycker speciellt mycket om att bada bastu. Katten Ebba är supersöt och följer efter mig vart jag än går. Också in i bastun. Känner mig även riktigt vuxen här när jag bor ensam i ett stort hus och får hoppa i bilen för att köra in till stan på jobb alla dagar. Det enda som saknas är väl en familj att ta hand om, haha.
 
 
Borde egentligen göra ett par inlämningsuppgifter nu, men lat som jag är så tänker jag njuta av ett par avsnitt Californication och lite kvällsmål i stället.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar