Your love keeps lifting me higher .

Trots att min kollega har varit borta hela den här veckan hittills från jobbet och meddelade i dag att hon är sjukskriven ännu i morgon och på fredag så är mitt humör på topp. Det är nog lite tyngre på jobb utan henne när jag har allt ansvar osv, men helt bra har det ändå gått.
 
Har ingen aning om varför jag känner mig så glad. Känner mig nästan helt nykär och då vet de som känner mig bra att jag verkligen inte har något på gångs i den fronten för tillfället.. Kanske det är vårsolen som gör under för själen.
 
 
I dag har jag jobbat, skrivit moddaprov, hämtat mitt Nelly-paket från posten och lagat god mat åt mig. Ett par glas vin till maten blev det också, men det är helt okej. Ska nu skriva en diktanalys och mysa med Ebba.
 
Måste ännu tipsa er om den här låten i fall ni inte ännu har hört den. Åtminstone blir jag på supergott humör när jag lyssnar på den!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar