Air Max 90 .

Har verkligen suttit sjukt många timmar framför ratten det här veckoslutet. I går körde jag först till Borgå och hälsade på småbrorsorna och senare hittade jag på att åka iväg till Dalsbruk. Stannade så klart i Karis på vägen och gjorde även en liten avvikare till Ekenäs. Hade en bra kväll tillsammans med kusin och i dag har vi slöat på vår balkong, ätit glass vid träsket och ätit middag med moster på Portside. Hann också på vårt mer eller mindre traditionella söndagskaffe med flickorna i Serendi innan jag fortsatte hemåt.
 
 
Det här är mina nya älsklingar som jag köpte i Stadium förra veckoslutet när vi var i Jumbo med mormor. Jag har länge sökt just efter ett par Nike Air Max 90 (snyggaste modellen enligt mig fastän alla Air Max är coola) och blev jätteglad när jag äntligen hittade dessa i både rätt storlek och fin färg. Visst är dom ganska dyra, men tusan så bra de är! Bekväma och rätt så stadiga vid vristen vilket passar mina platta fötter.
 
Nu ska jag just börja sova, men först måste jag tänja lite. Har lyckats få "löparknä" som det kallas eftersom jag körde i gång med träningen så pass hårt igen och så fort efter en lång paus. Jag får inte springa ännu på en tid och ska försöka göra några övningar här hemma samt stretcha ordentligt alla dagar. Hoppas knäna blir bra fort igen så jag kan fortsätta springa nu när jag har kommit i gång med det!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar