Extraordinary .

Grillfest, strandhäng, minishopping i Lojo, glass, picknick, födelsedagsfirande, pizza, skumppa och vin, Alban, Ettan, sjuka knän, mera strandhäng, cruis och roadtrip, volleyboll, VM-final i Clubben. Mycket har jag hunnit med under helgen och det mesta har varit helt perfekt.




Första bilden har Issu fotat på mig och Janni, den andra bilden är Josses - i början av vår picknick och innan en massa fler människor anslöt sig till vår lilla grupp.
 
Såg alltså Finlands finalmatch mot Ryssland ännu i Karis i går innan jag startade hemåt, så klockan ett på natten köpte jag nattmat vid mäkkärin bredvid oss. Trött som tusan i dag, men körde ändå till Borgå efter jobbet för att delta i min lillebrors våravslutning och för att helt enkelt spendera lite tid här innan jag drar iväg på äventyr.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar