Har ingen blogglust .

Allting går så fort framåt och det känns ibland som att jag inte gör de rätta besluten om jag alls gör några beslut. Det finns så mycket jag både kan och inte kan göra. I dag har vi firat morsdag på eftis och här hemma firar jag och mamma att en tung arbetsvecka är slut med ett par glas vin. Rättare sagt med ett par vinflaskor, men det får väl räcka lite tills i morgon också.



Har inte några större planer för den här helgen. Kanske jag söker upp en frissa i morgon som skulle få färga mitt hår lite jämnare och kanske en aning mörkare också. Har lyckats färga det så ljust nu och då har inte solen ens hunnit bleka det naturligt ännu..! Kanske jag också tar bilen och drar med mormor på en shoppingtur någonstans eftersom hon klagade i går på att hon behöver en ny jacka.
 
Jättesynd att jag inte orkar blogga mer än så här sällan. Det skulle vara så roligt för mig själv att skriva ner allt som händer osv.. Hur som helst så är jag på riktigt bra humör mest hela tiden och livet känns nästan lite för lätt emellan åt. Fast sen igen.. - Hur svårt ska livet måsta vara när man bara är 19 år?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar