Wedding night .

Börjar redan vara slutkörd och då är det endast onsdag. Trots allt har jag fått flera bra saker gjorda i dag. Jobbat, ätit bra, köpt hem en massa nyttigt och shoppat flera basic plagg som jag nästan aldrig annors gör (sedan blir det kris hemma när jag inte har några rena svarta byxor eller vita bh:n..) Jag var också tidigare på kaffe med Issu som var på väg hem från Vasa och nu ligger jag bara i min säng och är supertrött. Men men.. Har planerat en kvällslänk hela dagen så den får jag inte hoppa över nu mera. Tänk sedan hur skönt det blir att få lägga sig i sängen igen!
 
I morgon är det jobb som vanligt och kl 16 har jag tid till frissan. Är en aning nervös eftersom jag både ska förklara på finska hur jag vill fixa mitt hår och sedan är jag så klart nervös över hur resultatet blir. Ska åtminstone färga det och kanske klippa topparna någon centimeter igen. Får se, får see.
 
 
Bild från England där jag även köpte boken på bilden. Jag har läst flera böcker av Sophie Kinsella och alla är lika bra! Läste slut Wedding Night i går kväll så nu måste jag väl ta mig till bibban någon dag medan min läslust ännu är på topp.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar