Många känslor .

De flesta av oss har säkert haft känslan av att vänner och bekanta omkring oss förändras. Både till det bättre och till det sämre, men värst känns det när det blir till det senare nämnda.
 
Detta har hänt mig flera gånger och nu senast var det en av mina bästa vänner (enligt mig ialf) som lite har glidit ifrån mig under den senaste tiden och till slut kom det från ingenstans fram alla hennes känslor. Visst, inte har jag alltid varit den perfekta bästisen, men den här gången hade jag ingen aning om varför hon blev så upprörd och jag förstår det inte ännu heller. Kan det bero på att hon är osäker på sig själv och kände att hon måste trycka ner på någon annan? Eller hade hon verkligen en så dålig dag att vår vänskap måste offras på grund av det? Var vår vänskap verkligen inte värd mera än så?
 
Många tankar snurrar i mitt huvud, men en sak är säker. Jag behöver inte något negativt i mitt liv. Tycker någon inte om mig så är det helt okej. Jag tänker inte gå ner på knä och be om förlåtelse för något jag inte har gjort.. Inte visat respekt mot en fckn lägenhet? Om det stör någon så mycket att jag sticker in en tandpetare i ett hål i en bordstablett (som verkligen inte tar någon skada av det) att personen tar bort en som kompis på facebook/slutar följa på ig, så kan den personen leva lyckligt med sina bordstabletter i lugn och ro utan mig. Helt ärligt så är sådant så jääkla löjligt och barnslit. Jag menar, raderade vänner från facebook gjorde man kanske i högstadiet om ens det? Jag är helt chockad över hur en del beter sig samt prioriterar och värderar saker. Speciellt när de själva har gjort saker som är mycket, mycket värre. Nå men, alla får mogna i sin egen takt antar jag.
 
Länge sedan jag skrivit något illa om någon på internet, men när man har fått nog så har man. Nu har jag fått skriva av mig och det känns mycket bättre. Kanske jag äntligen kan glömma hela händelsen.
 
Om du, kära vännen, ser det här så kan jag berätta att jag tycker det är otroligt synd att det måste bli så här. Men jag tål absolut inte att bli så orättvist behandlad som du behandlade mig. Hoppas du behandlar resten av dina vänner bättre, för det förtjänar dom.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar