När man inte får sömn .

10 saker jag tycker att är jobbiga:
Att bli försenad, när planerna ändras och man inte alls vet vad som händer, att inte ha kontroll, att någon upprepar samma sak - inte bara två gånger - utan tre eller fyra, när det går någon jättelångsam person framför en i butiken och man inte kommer förbi, att måsta förklara vad celiaki innebär åt så många, att inte få träffa F på flera dagar - två nätter ensam går ännu bra, tala finska framför eller med sådana jag känner, när man inte kan använda en app på telefonen utan att uppdatera den först och fast jag stressar själv lite nu som då så är det ännu värre när någon annan stressar.
 
9 serier jag tycker om:
Two and a half men, How I met your mother, The walking dead, Breaking Bad, American Horror Story, Pretty Little Liars, Revenge, Bones och The Mentalist.
 
8 saker jag ska göra den här veckan:
Jobba, gå på ett par föreläsningar, laga Flygande Jakob med F, dra mig till gymmet i något varv, gå på J&J's tuparen, städa mitt rum, tvätta sängkläderna och njuta av solen de har lovat till slutet av veckan.
 
7 av mina favoritmaträtter:
Sushi, tacos, pasta med tonfisksås och en hel massa vitlök, leverlåda, italiensk köttsoppa, sniglar och ja, allt som innehåller vitlök?
 
6 ställen jag har besökt under sommaren:
Riga, Lissabon, Borgå, Dalsbruk, Freddos sommarstuga på Haxalö och en massa sushirestauranger.
 
klädesplagg jag inte skulle kunna vara utan:
Min svarta läderjacka från Mango, mina Nike-skor (alla 4 par egentligen...), mina svarta fingervantar, en varm halsduk och ett par perfekta byxor med lite högre midja.
 
4 länder jag vill besöka:
Australien, Mexiko, Egypten eller något annat land i Afrika och Irland.
 
3 saker jag alltid glömmer:
Rena strumpor när jag ska bort över natten, att ta ut min garantihyra och att doppa första sushibiten i soja eftersom jag är så himla sugen.
 
2 tankar jag alltid har i huvudet:
Om jag har glömt någonting och vad jag ska äta till näst.
 
1 parfym jag skulle kunna använda resten av livet:
VS's body mist "Scandalous".
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar