Avslutar min vecka .

Tänkte ännu fylla på med ett inlägg innan jag lägger mig. Den här söndagen har varit jättebra. Började dagen med att köra till Borgå igen en gång för att fira pappa på farsdagen tillsammans med syster. På vägen hem plockade vi upp mormor som kom till oss för att se på The Voice Kids. Duktiga jag lagade sushi åt oss alla och även kladdkaka till efterrätt. Har nu firat denna fina söndagkväll med allt för god mat och vin, alltså på bästa sätt.
 
Hoppas du har haft en bra farsdag pappa! Så här söta har vi varit en regnig dag i Svergie. Di facto så var vi och hejade på syster som tävlade i Julias Stjärnskott då.
 
Ser (lite i smyg) fram emot en ny vecka med jobb och skola. Nästa veckoslut ska Raseborg besökas och jag hoppas verkligen att jag då hinner festa lite med mina tjejer vilket jag inte hunnit göra på en bra tid nu. Men före det festas något alls så ska igen flera skolarbeten bli klara, mormor ska träffas, nya Stockmann besökas och så ska jag fixa en massa andra småsaker. Hoppas ni haft en lika bra helg som jag och så inleder vi en ny vecka med ny energi!


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar