De e för mörkt, så mörkt .

Så här efter jobb och skola sitter jag nu i soffan och ser på både fredagens Idol och fotbollsmatch som jag inte har hunnit med ännu. Ronaldo - Zlatan i rutan, Portugal - Sverige alltså, lite försenat, men nästan lika bra ändå. Ska spola lite snabbt igenom matchen tror jag så att jag sedan kan sätta på den andra kvalmatchen som kommer som bäst live på TV4.
 

Har en semi-lugn vecka på gångs. Länge sedan jag haft så här lite extra program. Måste väl fara och ta blodprov i morgon då jag har tid och kanske även träffa mormor. Även veckoslutets planer är ännu öppna. Annat är det med den 22:a december. Den dagen är nu bokad för en Tallinn-kryssning med flickorna. Super kuuul!
 
Ajja. Har helt glömt bort att svara på en kommentar jag fick. Så nu gör jag det; Jo, Mollys musikvideo är inspelad i Asien. Närmare bestämt i Kuala Lumpur. Syster och mamma åkte dit för inte så länge sedan för att spela in videon tillsammans med stylister etc. Stackars Molly var riktigt dålig ett par dagar med magsjuka och hög feber mm, men så duktig som hon är så klarade hon ändå av att arbeta och få videon gjord! Så klart skulle jag gärna ha åkt med till Asien, men den här gången gick det helt enkelt inte p.g.a. flera saker :)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar