Dip dye och glögg .

Härligt veckoslut! Allt har gått super och kul har vi haft det. På fredag drack vi glögg i Serendi, öl hos Bamse och vin i Santa Fé. Igår hann jag äta kebab med Ben, dricka kaffe i nya Kaffestugan, kolla igenom butikerna i Karis, se nya filmen "Catching Fire" på bio i Ekenäs och till slut hamnade vi som vanligt i Nox. En lugnare dag har det varit idag, men vi har ändå varit aktiva och gått till ABC samt varit på en glögg innan jag körde hem till stan igen.
 






Fixade även dip dye åt mig med hjälp av Issu. Nöjd med resultatet. Jag blir så lätt trött på mitt hår.. Alltid roligt med en förändring. Mot våren/sommaren tror jag bestämt att det får bli en kortare frisyr! Fastän jag passar bra i långt hår så tycker jag att det är jobbigt. Så mycket skönare med lite kortare hår.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar