Mera färger och kramar tack .

Måste erkänna att jag har brutit mot TRE hela regler. Mina egna regler då. Förra veckan då jag skulle till jobb så var det så fruktansvärt kallt ute. Jag hade så klart för lite kläder på mig, så sprang in till H&M som ligger precis vid eftis för att söka efter en billig tröja. Hittade en riktigt fin på rea och huppsis, så var den köpt.
 
Nåja, vilka var då reglerna som jag bröt? För det första är tröjan SVART. Jag har förbjudit mig själv att köpa svarta kläder eftersom det är så dystert och tråkigt. Nå som tur så har den även vitt i sig, så helt mörk är den inte. För det andra så var den ett spontanköp, vilket jag också undviker i stort sätt. För det tredje så är det en tröja. Jag behöver inte mera tröjor då jag just har fått hem tre stycken från Nelly..
 
 
Åtminstone så ångrar jag inte mitt köp. Har ändrat mättnaden och ljuset i bilden en aning, men man kan ändå se ganska bra att jag har färgat håret. Det är mörkare samt mera kastanjebrunt nu. Bara topparna som måste klippas ännu!
 
 
Haha. Skrev i något inlägg att jag inte alls hinner med någon träning, men ni kan aldrig tro så mycket jag får motionera på eftis. Idag spelade jag t.ex. innebandy ute i regnet med killarna i långt över en timme så att jag var riktigt svettig då vi gick in. Tror dessutom att jag gör något rätt som eftisledare då en av de busigaste killarna idag gav en kram åt mig. Det sägs att man mår bättre då man får flera kramar per dag och kramar får jag verkligen av barnen så det räcker och blir över. De är så fina allihop.

Sarah skriver:

Tack så mycket, du har fin blogg du med! :)
Kram


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar