Please don't stop wanting me .

Har gått omkring med stegring/feber hela dagen och fy usch så dåligt jag har mått. Ligger i sängen under täcket nu och försöker pigga upp mig med både pizza och pepsi. Får verkligen hoppas på att febern och snuvan snabbt försvinner nu när jag har en massa prov och grejer. Förstår inte riktigt hur jag ska orka läsa något mera idag.
Dessutom måste jag vara helt frisk till veckoslutet då vi ska fira Paulina!
 
Mitt schema de tre senaste timmarna har bestått av candy crush, Spotify och det senaste avsnittet av How I met your mother. Nu börjar huvudvärken ta vid igen, så ska ta en burana, fortsätta lyssna på John Newman och göra mitt bästa för att ladda upp inför imorgon. Vilken tur att jag börjar först klockan 1.
 
 
Den här nya musikvideon släpptes faktist så sent som idag. Även fastän John Newmans utséende inte precis är till hans fördel (enligt mig ialf) så är hans röst fantastisk och han har även fått till flera bra låtar. Tänk att han bara är 23 år gammal! Otroligt mogen för sin ålder skulle jag säga. "Losing sleep" är hans tredje singel efter "Love me again" och "Cheating" som båda finns med på min spotifylista.

Hanna skriver:

Hej :) En blogg award till dig :) http://livetenligt-hanna.blogspot.fi/2013/11/blogg-award.html


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar