Så där kort och lite flummigt .

Efter discot på fredag körde jag iväg mot Dalsbruk. Plockade upp Josefin i Kyrkslätt som fick åka med till Karis där jag stannade en stund för att träffa flickorna. Väl framme i bruke blev det myskväll mitt i natten med film och vin. Alltid lika roligt att träffa kusin :)
 
På lördag var det fest som gällde och kvällen var jättelyckad. Tack till alla som ordnade halloweenfesten och till alla som gjorde min kväll så bra.
 
 
Tröjan på bilden är en av mina nya. Den här är från Issue 1.3 och är helt super mysig. Men nåja. Nu har ni fått ett kort och hastigt inlägg. Har några ganska tunga dagar framför mig så ska börja sova nu. Min arbetskollega är borta från jobbet måndag-onsdag, så jag har i princip allt ansvar för eftis under de dagarna. Många saker att planera plus flera skolarbeten som ska bli gjorda.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar