Som om du aldrig funnits .

Skrev just ett långt inlägg om vad jag har ätit idag (eller ja, rättare sagt inte ätit), men sedan märkte jag hur ointressant det måste vara för er andra att läsa om det. Visst brukar jag blogga om mat och sånt ibland, men då jag har skrivit ca 18 rader om äppel så känns det väl aningen konstigt.
 
Så nu blir det ett sådant här flummigt inlägg i stället. Var och talade med studiehandledaren på morgonen. Märkte att jag har flera kurser kvar än jag trodde, men det borde ordna sig. På jobbet träffade jag en minst sagt intressant person, veckans tredje och sista vikarie. Hela dagen har känts riktigt givande och jag är så glad att jag har möjligheten att jobba med så härliga barn.
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar