The sun don't shine without you .

Tjolahopp. Övningarna inför luciatåget mm har börjat på eftis och i skolan är det provvecka på gångs. Har ingen motivation att gå igenom det jag missat i mattakursen, men något smått ska jag väl orka läsa. Sista kursen någonsin i matematik i gymnasiet.. Har endast två kurser historia, en kurs kemi och två kurser finska kvar efter den här veckan! Och en i modersmål också faktist. Känns lite dumt då jag redan har gått kurs 4 i modda i Karis, men tydligen har samma kurs här ett helt annat innehåll så fick inte den till godo. Samma sak var det med två av mina hissakurser som jag nu måste "gå på nytt".
 
 
Unnade mig själv ett extra gott kvällsmål idag. Lite före klockan 12 sprang jag till McDonald's som ligger ca 300 meter ifrån oss. Högst. Finns så många saker som är bättre med storstäder, och att ha nära till både ett snabbmatställe och en matbutik (Alepa) som är öppna dygnet runt är en av dem. Även ett apotek några kvarter bort har öppet hela natten. Hur bra som helst.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar